HOMMERTS – Een woning is vrijdagnacht vol rook komen te staan na een brandje in de bijkeuken.



De brandweer van Heeg en Woudsend werden gealarmeerd met spoed ter plaatse te gaan bij de woning aan de Jeltewei. Volgens een bewoner ging het om een lamp die aan was blijven staan in de bijkeuken. Vermoedelijk is dit zo heet geworden dat er brand is ontstaan.

De bewoners schrokken van de rook en wisten tijdig de woning te verlaten. Buiten alarmeerden ze de brandweer. Deze heeft de brand weten te blussen en heeft de woning geventileerd.